dimarts, 21 de maig del 2013

I per què no?

Avui després de 4 mesos i 18 dies (més o menys) des de la meua última entrada m'enrecordat d'aquest blog i m'he dit "I per què no tornar a rependre'l?" i ací estic.

En la meua última entrada parlava de certes coses, certs propossits, i aprofitant aquest temps que ha passat faré un anàlisi d'allò que he portat a terme i que no.

Per una banda dir que la part de cultivar la ment no l'he portava a terme, lamentablement no tinc adquirit eixe plaer per la lectura des de menut. Continuaré intentant-lo. Pel que respecta a cultivar el cos, doncs dir que he perdut 10kg i ara pareix que per fi m'estic conscienciant d'anar al gimnàs, a banda de practicar brazilian jiu-jitsu.

En el tema del canvi d'actitut, estic prou content, el positivisme encara regna el meu cap, i encara que no tots els dies, intente tenir un somriure a la boca.

Projectes iniciats? I tant que si, just ara acabem de passar les primeres Festes Alternatives de Vila-real i la valoració que hi trec és molt positiva, content de la feina ben feta, tot i que cal millorar certes coses i això no és roïn.

Projectes finalitzats? Bé, encara no ha acabat el curs però tot pinta que tindré que traurem el projecte a principis del curs que ve. Ara bé, vaig dir que aquest any si o si em trac la carrera i l'any acaba en desembre (guinyo, guinyo)

Res, tampoc m'agradaria pegar-vos la xapa després de tant de temps, simplement dir que espere passar per ací
més a sovint. És un moment en el que em pare a pensar, reflexionar i plasmar els meus pensaments i clarificar coses, vaja, com una teràpia!

Ens llegim pròximament!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada